2019 بدترین سال آماری رونالدو

سال میلادی 2019 که هم اکنون پایان یافته، بدترین سال از لحاظ آماری برای کریستیانو رونالدو در تیم یوونتوس بوده است. مارکا گزارش داده است که رونالدو در سال 2019 که سه شنبه پایان یافت تنها توانست 39 گل به ثمر برساند که این بدترین آمار گلزنی او در 10 سال اخیر است. در ادامه خبر ” 2019 بدترین سال آماری رونالدو “ با ما همراه باشید.

با پایان یافتن سال 2019 میلادی فهرست برترین گلزنان باشگاهی دنیا در این سال منتشر گردید که روبرت لواندوفسکی با 54 گل زده در صدر جدول جای گرفته و پس از او لیونل مسی با 50 گل زده در جایگاه بعدی قرار دارد. در رده های بعدی هم املاپه و رحیم استرلینگ جای گرفته اند که جای تامل بسیار دارد. اما آنچه مهم تر از بقیه موارد است جای خالی رونالدو در این فهرست است که همین عدم موفقیت او توانسته در درآمد او و همچنین سهام برندش تاثیر گذار باشد.

بر همین اساس پیش بینی می شود که با توجه به افت ارزش سهام برند CR7 و حرکت رو به افول رونالدو، درآمد او کاهش چشمگیری را تجربه کند که برای دارنده بالاترین تعداد فالوور در اینستاگرام اصلا خبر خوبی نیست. بسیاری عدم موفقیت او در سال 2019 را به دلیل جدایی از تیم سابقش یعنی رئال مادرید می دانند.