کتابخانه

معرفی کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

این کتاب نوشته جان سی مکسول است و او در این کتاب سعی بر این داشته تا راهکارهای عملی و مهمی را برای رهبری بهتر در همه زمینه ها به مخاطب ارائه دهد. شما با مطالعه آموزه های این کتاب قادر خواهید بود تا از همان لحظه اول، راهکارهای ارائه شده را در زندگی شخصی و حرفه ای به کار ببندید و به موفقیت دست پیدا کنید.

معرفی کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

آنچه مکسول در این کتاب آموزش می دهد موارد عجیب و غریبی نیستند و در عوض اصولی هستند که در رهبری تغییر نیافتنی و انکار ناپذیر هستند و این موارد توسط خود نویسنده و جمعی از موفق ترین رهبران جهان تجربه شده و اکنون در اختیار عموم قرار گرفته شده است. کتاب 21 قانون انکار ناپذیر رهبری شامل 21 قانون مهم، انکار نشدنی، قطعی و جاودانه است که هر کس بخواهد به یک رهبر قدرتمند تبدیل شود باید از آن تبعیت کند.
نویسنده در هر فصل این کتاب یک از 21 قانون را به مخاطب می آموزد و با آوردن مثال هایی از شکست و موفقیت دیگران به آنها راه صحیح استفاده از آن قانون را در زندگی شخصی و حرفه ای می آموزد. خواننده کتاب اگر فردی مشتاق و علاقمند به پیشرفت باشد می تواند با مطالعه و به کار بستن این 21 قانون دقیقا در مسیر صحیح افتاده و پیشرفت کند.
بسیاری معتقدند جان سی مسکول که یکی از بزرگان حوزه موفقیت در جهان است در این کتاب گنجینه ای ارزشمند از مهم ترین قوانین اصولی رهبری را آموزش داده که بسیاری سال ها برای دریافتن آنها تجربه کسب نموده اند. مکسول در این کتاب این 21 قانون را به شکلی کاملا قابل استفاده آموزش داده و سعی بر آن داشته تا هر آنچه می گوید به راحتی قابل اجرا باشد تا کار خواننده بسیار آسان شود.

این کتاب یکی از کتاب های پایه در حوزه آموزش دوره mba می باشد که توسط اساتید بزرگ برای دانشجویان معرفی می شود. چرا که اصول و مدیریت رهبری تنها به قانون ساده نبوده و لازم است حتما از مهارت های فردی دیگر نظیر شرافت رهبری DQ هم بهره برد.

جان-سی-مکسول
 

درباره نویسنده:

جان سی مکسول، نویسنده، سخنگو و کشیش آمریکایی است که 73 سال دارد و کتاب های زیادی از وی به چاپ رسیده که عمدتاً درباره نحوه ارتقا رهبری صحیح نگارش گردیده است. او سالیانه سخنرانی های متعددی را در سراسر جهان انجام می دهد و با استقابل فراوانی نیز روبرو می شود. عناوین مشهور کتب او شامل 21 قانون غیر قابل انکار رهبری و 21 ویژگی ضروری یک رهبر است. از وی میلیون ها نسخه کتاب به چاپ و فروش رسیده که بسیاری از آنها به عنوان پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز معرفی شده اند. او تا پایان سال 2012 توانسته 20 میلیون نسخه کتاب به فروش برساند که در نوع خود یک رکورد بی نظیر محسوب می شود.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا