گرتا تونبرگ چهره سال مجله Time شد

هر ساله مجله تایم زمانی که به انتهای سال میلادی نزدیک می شویم، چهره سال خود را انتخاب و معرفی می نماید. مجله تایم امسال چهره سال خود را گرتا تونبرگ، نوجوان 16 ساله فعال محیط زیست معرفی نمود. این اولین بار است که عکس یک فعال محیط زیستی بر روی جلد مجله تایم، به عنوان چهره سال این مجله انتخاب می شود. در ادامه خبر ” گرتا تونبرگ چهره سال مجله Time شد “ با ما همراه باشید.

گرتا تونبرگ که تنها 16 سال دارد یکی از چهره های شاخص و البته جنجالی حوزه حفاظت از محیط زیست است که به کشورهای متعددی سفر نموده و کمپین های گسترده ای در حمایت از محیط زیست به راه انداخته است. او با این که سن کمی دارد اما بسیار رک و البته صریح صحبت می کند و از او به عنوان یک دختر نوجوان جسور و باهوش یاد می شود.

مجله تایم امسال چهره سال خود را گرتا تونبرگ، نوجوان 16 ساله فعال محیط زیست معرفی نمود. گرتا تونبرگ چهره سال مجله Time شد که موضوعی جالب است.

گرتا بیش از هر موضوع دیگر بر روی تغییرات حاصل از گرمایش زمین تاکید دارد و بدون هیچ هراسی انتقادهای تندی از سیاستمداران می کند که گاهی اوقات همه را شگفت زده می کند. جالب اینجاست که بسیاری از مشاهیر جهان طرفدار پر و پا قرص او هستند که در میان آنها لئوناردو دی کاپریو و آرنولد شوارتزنگر هم دیده می شود.

اعلام شخصیت سال مجله تایم، رسمی است که از سال 1927 میلادی انجام می شود و امسال در لیست 10 نامزد سال آن نام افرادی مانند دونالد ترامپ، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و گرتا تونبرگ، فعال نوجوان محیط زیستی به چشم می خورد. گرتا تونبرگ جوان ترین فردی است که بر روی جلد مجله  TIME ظاهر شده و این نشریه درباره انتخابش می نویسد، گرتا شخصی است که توانسته نگرانی های مبهم همه ما درباره سیاره ما را تبدیل به یک جنبش جهانی نموده و خواستار تغییر جهانی شود. (مدرسه کسب و کار آیا)

مجله تایم امسال چهره سال خود را گرتا تونبرگ، نوجوان 16 ساله فعال محیط زیست معرفی نمود. گرتا تونبرگ چهره سال مجله Time شد که موضوعی جالب است.