کودک 8 ساله پر درآمدترین یوتیوبر سال 2019

سال 2019 سالی پر از آمار ها و اعداد عجیب و غریب بود ولی این بار یک خبر بسیار عجیب تر نیز منتشر شد. یوتیوب یکی از بستر های مبتنی بر اینترنت است که بسیاری با پست نمودن ویدیو در آن کسب درآمد میلیونی دارند. هر ساله یوتیوب آمار پر بازدید ترین ویدیو های خود را منتشر می کند که این بار زمانی که این آمار برای سال 2019 منتشر شد، همه را شگفت زده نمود. در ادامه خبر “ کودک 8 ساله پر درآمدترین یوتیوبر سال 2019 “ با ما همراه باشید.

طی اعلام کمپانی یوتیوب، امسال یک کودک 8 ساله توانسته است تا از کانال یوتیوب خود مبلغ باور نکردنی 26 میلیون دلار، درآمد کسب کند. او همچنین رکورد خود را نیز شکسته و توانسته 4 میلیون بیشتر از سال گذشته اش درآمد داشته باشد. فوربس اعلام نموده است که Ryan Kaji پسر 8 ساله آمریکایی به همراه والدینش، حدود 4 سال پیش کانال یوتیوبی راه اندازی نموده است که اکنون و پس از گذشته حدود 4 سال، به پر درآمد ترین کانال یوتیوب در سال 2019 تبدیل شده است. (کودک 8 ساله پر درآمدترین یوتیوبر سال 2019)

حال شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که این پسر 8 ساله در این کانال چه چیزی را به نمایش می گذارد. او از 4 سال پیش در کانال یوتیوب خود به بررسی اسباب بازی ها می پردازد و فعالیتش را نیز به سمت چالش ها و آزمایش های عملی، موسیقی، فیلم و دیگر ویدیو های جذاب نیز گسترش داده است.

کانال یوتیوب رایان بیش از 23 میلیون دنبال کننده دارد. آمار جدید بعدی که می توان به آن اشاره نمود، این موضوع است که ویدیو های او در سال 2019 بیش از 34 میلیارد بار دیده شده اند. او ویدیو هایش را هر روز منتشر می کند و این ویدیو ها معمولا بین 5 تا 10 دقیقه زمان دارند. موفقیت او در یوتیوب باعث گردیده تا او فرصت های مالی دیگری هم داشته و بتواند از فروش اسباب بازی های برند، لباس و دیگر کالا ها درآمد میلیونی داشته باشد.

بنر شخصیت شناسی mbti