در این کتاب یاد می گیرید تا عادت های بدی که مانع پیشرفتتان می شوند را حذف کنید، اصول کلیدی مورد نیاز برای پیشرفت را در خود نهادینه کرده و یاد می گیرید چطور بر رقیبانی که شاید از شما باهوش تر و با استعداد تر هم باشند، به آسانی پیروز شوید.

معرفی کتاب اثر مرکب


در کتاب اثر مرکب میخوانیم

اگر نگوییم برترین، بدون اغراق یکی از شاخص ترین کتاب ها در زمینه دستیابی به موفقیت و بهبود فردی، کتاب ” اثر مرکب ” است. کمتر کسی وجود دارد که این کتاب را خوانده باشد و آن را جز کتاب های مورد علاقه خود نام نبرد، یا به دیگران توصیه نکند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوئیم، اثر مرکب، یادگیری و تمرین انجام اقدامات کوچکی است که به چشم نمی آیند ولی در طول زمان مرکب می شوند و نتایج بزرگی را پدید می آروند که در نهایت منجر به تغییرات چشم گیر در زندگی شما می شود.

در این کتاب یاد می گیرید تا عادت های بدی که مانع پیشرفتتان می شوند را حذف کنید، اصول کلیدی مورد نیاز برای پیشرفت را در خود نهادینه کرده و یاد می گیرید چطور بر رقیبانی که شاید از شما باهوش تر و با استعداد تر هم باشند، به آسانی پیروز شوید. برای رسیدن به این مهم شما در این کتاب آموزش می بینید که چطور خودتان را برای رسیدن به موفقیت بیشتر ترغیب کنید و گام در راه درست برای رسیدن به موفقیت بردارید.برایان تریسی سخنران بزرگ و نویسنده ی برتر حوزه موفقیت درباره این کتاب می گوید:” این کتاب قدرتمند و کاربردی که بر اساس تجربیاتی اثبات شده و سودآور نوشته شده است، به شما نشان می دهد که چگونه استعداد های خاصتان را به کارگیر بگیرید تا از فرصت های دور و برتان حداکثر استفاده را ببرید.

اثر مرکب گنجینه ای ست از ایده ها برای رسیدن به موفقیت های بزرگ تر ازآنچه تا کنون فکر می کردید که ممکن است. “جان سی ماکسول؛ سخنران و نویسنده ی کتاب پرفروش ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری هم در این مورد می گوید :

“اثر مرکب به شما کمک می کند تا در رقابت ها پیروز شوید، از چالش های پیشرویتان عبور کنید و آن زندگی را خلق کنید که لایقش هستید”


درباره نویسنده:

دارن هاردی متولد 1 فوریه 1971 است که به عنوان سخنران انگیزشی و ناشر سابق مجله موفقیت شناخته می شود. هاردی یکی از شاخص ترین نویسندگان نیویورک تایمز است که کتاب های پر طرفدار و پر فروش بسیاری از جمله اثر مرکب و دیوانگان ثروت ساز را نگارش نموده است.