کتاب آیین دوست یابی نکات و مسائل مهمی را بیان می کند که قطعا با رعایت تک تک آنها می توانیم در امر ارتباطات پیشرفت چشمگیری داشت.

معرفی کتاب آیین دوست یابی


در کتاب آیین دوست یابی می خوانیم

کتاب آیین دوست یابی یک کتاب بسیار معروف و شناخته شده است که نویسنده آن دیل کارنگی، نویسنده، روانشاس، سخنران و مربی آمریکایی است. این کتاب در حوزه ایجاد روابط موثر، دوست یابی و برقراری ارتباط با دیگران، از برترین ها محسوب می شود. این کتاب نکات و مسائل مهمی را بیان می کند که قطعا با رعایت تک تک آنها می توانیم در امر ارتباطات پیشرفت چشمگیری داشت. نویسنده برای بیان مطالب کتاب، داستان های بسیار شیرین و جالبی را بیان می کند که درک مطالب را آسان تر می نماید.

معرفی کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی نوشته دیل کارنگی، در واقع راه های نفوذ به دیگران را به ما می آموزد. این کتاب پر فروش و پر تیراژ، در سال 1937 نگارش و به چاپ رسید. آنچه با مطالعه این کتاب به دست می آوریم، آشنایی با قواعد انسانی است که با گذشت زمان ارزش آنها بیشتر و بیشتر گردیده و زندگی انسان های متعددی را تحت تاثیر قرار داده است. اگر از بسیاری از انسان های موفق سوال کنیم که لیست کتابهایی که خوانده اند را ارائه دهند، یکی از آنها قطعا کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی می باشد.


درباره نویسنده:

دیل هاریسون کارنگی سخنران و نویسنده سرشناس آمریکایی است که در زمینه پیشرفت شخصی، فروشندگی، ارتباطات و سخنرانی از شاخص ترین و نامی ترین افراد می باشد. او در خانواده بسیار فقیر در ایالت میزوری به دنیا آمد و در سن پایین هم کار می کرد. شاخص ترین ایده های کارنگی که در کتاب هایش بسیار به آن اشاره می کند این موضوع است که هر شخصی می تواند رفتار طرف مقابلش را با تغییر در رفتار خودش، تغییر دهد.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis