هوآوی اپل را در فروش شکست داد

پس از پایان یافتن سال 2019 میلادی، موسسات Strategy Analytics، Countrtpoint Research و Canalys با همکاری یکدیگر گزارشی را تهیه نمودند که در آن فروش تلفن های همراه و سهم بازار کمپانی تولید کننده گوشی های تلفن همراه را منتشر نموده اند. در این گزارش به اعداد و ارقام مهمی اشاره می گردد که شاید برای بسیاری تعجب بر انگیز باشد. در آمار منتشر شده، هوآوی توانسته با کنار زدن اپل جایگاه دوم پر فروش ترین تولید کننده موبایل را در سال 2019 تصاحب کند. در ادامه خبر ” هوآوی اپل را در فروش شکست داد ” با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

در طول بازه زمانی سال 2019، غول تکنولوژی چینی توانسته بالغ بر 240 میلیون گوشی در سرتاسر جهان به فروش برساند که وقتی آن را با فروش 200 میلیون عددی کمپانی Apple مقایسه می کنیم در می یابیم که فروش این کمپانی به عدد قابل توجهی رسیده است. کمپانی سامسونگ هم طبق این گزارش صدر نشین و پیشگام جدول فروش جهانی تلفن های هوشمند همراه بوده است و توانسته رکوردی باور نکردنی از خود به جای گذاشته و 300 میلیون عدد دستگاه هوشمند تلفن همراه را در سراسر جهان به فروش برساند. بر اساس این رده بندی شیائومی و اوپو به ترتیب جایگاه چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند.

این جهش فوق العاده برای Huawei بخصوص هم اکنون که در حال دست و پنجه نرم کردن با تحریم های آمریکاست، جهشی باور نکردنی بوده است. هوآوی به موجب فرمان اجرایی که ترامپ صادر نموده فقط در موارد خاص اجازه همکاری با شرکت های آمریکایی را خواهد داشت. طبق گزارش Counterpoint هوآوی 60 درصد این فروش را مدیون بازار چین است و توانسته رشد 17 درصدی در صادرات خود به بازارهای دنیا داشته باشد. به عقیده بسیاری، هوآوی در سال های اخیر به یک رقیب جدی برای اپل تبدیل گردیده است.

 

بنابر گزارش این سه کمپانی، اپل توانسته در سه ماهه منتهی به پایان سال 2019 فروشی بالاتر از سامسونگ داشته باشد که این فروش بالا را مدیون فروش مدل پایه آیفون 11 است. بر اساس همین گزارش، فروش اپل نسبت به فصل مشابه در سال گذشته حدود 11 درصد افزایش داشته است.

این گزارش حاوی یک مطلب جالب دیگر نیز هست و آن هم این موضوع است که مجموع فروش گوشی های تلفن های همراه در سراسر جهان نسبت به سال گذشته کاهش داشته که بدین ترتیب این دومین سال است که مجموع فروش گوشی های تلفن همراه رو به افول گذاشته است.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis