نابودگر کسب و کارهای آنلاین معرفی شد

در سال های اخیر کسب و کارهای اینترنتی رونق خوبی پیدا نموده و بسیاری را نیز برای فعالیت در این زمینه ترغیب کرده اند. گشت و گذار در اینترنت و خرید اینترنتی از وب سایت های متعدد یکی از اتفاقات جالبی است که اخیرا در کشور ما هم جای خود را باز نموده و طرفداران بسیاری نیز پیدا نموده است. اما متاسفانه اگر به تازگی قصد داشته باشید خریدی را بصورت اینترنتی انجام دهید، وارد پروسه سختی می شوید که بسیاری را وادار می سازد، قید آن را بزنند. در ادامه مطلب ” نابودگر کسب و کارهای آنلاین معرفی شد “ با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

در سال های اخیر همزمان با پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی و رونق خرید و فروش اینترنتی، کلاهبرداری های فراوانی نیز در بستر اینترنت اتفاق افتاد. از ساخت درگاه های پرداخت تقلبی گرفته تا سو استفاده های فراوانی که از رمز دوم ایستای کاربران انجام می گرفت. بسیاری از کلاهبرداران اینترنتی ساز و کاری را تعریف می نمودند که رمز دوم کاربر پس از خرید از وب سایت در سیستم آن ها ذخیره می شد و این افراد با داشتن رمز دوم کارت کاربران، حساب آنها را خالی می نمودند.

در همین راستا و برای جلوگیری از این حجم وسیع کلاهبرداری، مسئولین کشور تصمیم گرفتند تا به تدریج رمز دوم ایستا را حذف و رمز پویا را جایگزین آن کنند. این طرح از همان ابتدا موافقان و مخالفان بسیاری داشت. مخالفین این طرح که تعداد بسیار زیادی را هم تشکیل می دادند معتقد بوده و هستند که اجرایی شدن این طرح می تواند ضرر بسیار زیادی به کسب و کارهای آنلاین وارد نماید زیرا بسیاری توانایی کار کردن با این نوع رمز را نداشته و بسیاری هم حوصله استفاده از آن را ندارند.

آن ها معتقدند به دلایلی که ذکر شد موافق این طرح نیستند و مطمئن هستند که این طرح باعث پایین آمدن فروش حوزه کسب و کار های آنلاین می گردد که در دراز مدت باعث وارد آمدن ضربه ای جبران ناپذیر به اقتصاد کشور خواهد شد. حال با توجه به اجرایی شدن طرح استفاده از رمز پویا آمار ها نشان از این موضوع دارد که پیش بینی های مخالفان طرح درست از آب درآمده و فروش کسب و کارهای اینترنتی کاهشی چشمگیر داشته و تعداد تراکنش های اینترنتی نیز با افت محسوسی مواجه گردیده است.

پیش بینی شما چیست؟ آیا کشور از این دوران عبور نموده و اوضاع به روند سابق خود باز می گردد؟ لطفا نقطه نظرات خود را در بخش کامنت زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید.