مقالات مدیریت و رهبری

مدرسه کسب و کار چیست؟

مدرسه کسب و کار یک مدرسه ی دانشگاهی است که مدرک مدیریت کسب و کار را به دانشجویانی که در دوره های آن شرکت می کنند طبق شرایطی خاص اعطا می نماید. در واقع مدارس کسب و کار ، موسسات آموزشی هستند که در دوره های آموزشی و برنامه های مهارتی مربوط به کسب و کار ارایه می‌دهند.

مدرسه کسب و کار چیست؟

در  مدرسه کسب و کار موضوعاتی مثل دوره مدیریت راهبردی کسب و کار MBA، دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA , حسابداری و مالی، مدیریت و مهندسی فروش، فروش حرفه ای و مذاکره، اصول و استراتژی های بازاریابی، روانشناسی سازمانی، آموزش های رفتار و قوانین سازمانی، اقتصاد و کارآفرینی، به دانشجویان آموزش داده می شود.

مدرسه آیا دوره مدیریت کسب و کار mba برگذار می نماید

مقطع ارشد مدیریت بازاریابی (MBA)

مهارت هایی که در این مدرسه کسب و کار در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی (MBA)، آموزش داده می شود عبارتند از:

مدرسه آیا دوره مدیریت کسب و کار dba برگذار می نماید

مقطع دکتری مدیریت بازاریابی (DBA)

هدف اصلی دوره DBA  تربیت مدیران حرفه ای و آینده نگر است که با دانش و مهارت های مدیریت کسب و کار آشنا شوند تا بتوانند در تدوین جهت گیریهای راهبردی و مدیریت و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار کمک کننده باشند. این دوره همچنین برای پاسخ دهی به نیاز تصمیم گیرندگان در صنایع مختلف طراحی شده است تا آنها را با دانش نوین در زمینه مدیریت کسب و کار در عرصه های ابر رقابتی آشنا کند تا بتوانند در ایفای نقش معمار سازمانی به طور موثر و کارآمد عمل نماید. در این مقطع  مفاهیم و مجموعه دوره های زیر تدریس می شود:

مدارک ارائه شده در مدرسه کسب و کار چیست؟

  • مدرک MBA یا مدیریت کسب و کار (فوق لیسانس)
  • مدرک DBA دکتری کسب و کار

با توجه به نوع مدرسه و اعتبار آن مدارک مختلفی ارائه می شود. در مدرسه کسب و کار آیا مدارکی که به دانش پژوهان تعلق می‌گیرد مدرک معتبر با قابلیت ترجمه بین المللی و مهاجرت می باشد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا