ضرر 636 میلیون دلاری بوئینگ

کمپانی بوئینگ 2 روز پیش و در کنفرانسی خبری اعلام نمود که این کمپانی برای اولین بار در 23 سال گذشته دچار بحران اقتصادی گردیده و متحمل ضرری 636 میلیون دلاری گردیده است. بوئینگ علت این ضرر هنگفت را توقف پرواز و در پی آن توقف تولید هواپیماهای بوئینگ 737 مکس در جهان عنوان نموده است. بوئینگ 737 مکس در سال 2019 میلادی دو سقوط مرگبار را تجربه نمود که این کمپانی پس از بررسی ها قبول نمود که این هواپیماها دچار مشکلات فنی بوده اند که در همه ی هواپیماهای 737 مکس موجود است. در ادامه خبر ” ضرر 636 میلیون دلاری بوئینگ “ با ما همراه باشید.

به نقل از Cnn Business، کمپانی بوئینگ اعلام نموده که این بزرگترین بحران در تاریخ کمپانی بوئینگ است و این شرکت قصد دارد برای مقابله با این بحران، تولید هواپیماهای  787 Dreamliner خود را کاهش دهد. بوئینگ اعلام نموده است که هزینه ی توقف پروازهای بوئینگ 737 مکس بالغ بر 14.6 میلیارد دلار بوده که بخش عمده ای از سود شرکت برای جبران این خسارت هزینه گردیده است.

یکی دیگر از دلایلی که بوئینگ را با این بحران مواجه نموده است، کاهش سفارشات هواپیماهای پهن پیکر این شرکت از سوی شرکت های چینی است که به دلیل جنگ اقتصادی که میان آمریکا و چین، روی داده بود. بر اساس آمار سالیانه هر سهم کمپانی بوئینگ، هر سهم این شرکت با 2.33 دلار ضرر مواجه گردیده است، این در صورتی بود که در سال گذشته هر سهم بوئینگ توانسته بود بالغ بر 5.48 دلار رشد را تجربه کند.

بوئینگ همچنین اعلام نموده است که با توجه به اتفاقات افتاده در سال 2019 و پیش بینی های انجام شده، تولید 787 دریم لاینر را کاهش داده و از 14 دستگاه در ماه به 10 دستگاه در ماه برساند. قیمت این هواپیماها حدود 300 میلیون دلار است و بالغ بر 150 هزار نفر در نقاط مختلف جهان در پروسه ساخت این هواپیماها اشتغال دارند.

بوئینگ 787 دریم لاینر رکورد طولانی ترین پرواز جهان را که بین سیدنی و نیویورک با حدود 19 ساعت و 16 دقیقه پرواز، انجام گردیده، در اختیار دارد.

منبع: CNN

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis