جف بزوس در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده، اعلام نموده که به علت شیوع ویروس کرونا و اثرات مخربی که بر کسب و کارهای مختلف از جمله آمازون داشته است و افتی که در قیمت سهام این شرکت ایجاد گردیده است، در یک شبانه روز 7 میلیارد دلار و از زمان پیدایش این ویروس تا کنون بالغ بر 18 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داده است. در ادامه مطلب ” ضرر 18 میلیارد دلاری صاحب آمازون “ با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

رازهای موفقیت، ماندگاری و قدرت جف بزوس در کسب و کار موفقش یعنی آمازون 5 عدد راز است که سخت هم نیست. 5 راز ثروت ساز جف بزوس

ثروتمند ترین مرد جهان به تازگی شاهد افت 18 میلیارد دلاری ثروتش در مدتی بسیار کوتاه بوده است. اگر بخواهیم به حجم بالای ثروتی که او از دست داده اشاره کنیم، باید بگوئیم عددی که او در این مدت از دست داده از مجموع ثروت چند میلیاردر بزرگ جهان، بیشتر است.

نگرانی ها حول ویروس کرونا و تاثیری که بر بازارهای جهانی و کسب و کارهای بزرگ و کوچک داشته باعث از دست رفتن میلیارد ها دلار سرمایه در سراسر جهان گردیده است که بی شک ضربه جبران ناپذیری بر اقتصاد جهانی خواهد بود. آمازون یکی از بزرگ ترین کمپانی های جهان است که در بازار خرده فروش به یک غول بین المللی تبدیل گردیده و اتفاقا از کمپانی هایی بوده که فروش محصولاتش در این بحران جهانی کاهشی سنگین را تجربه نموده است.

رازهای موفقیت، ماندگاری و قدرت جف بزوس در کسب و کار موفقش یعنی آمازون 5 عدد راز است که سخت هم نیست. 5 راز ثروت ساز جف بزوس

کارشناسان اقتصادی اما معتقدند که این بحران نیز مانند بسیاری از بحران های دیگر نیز گذراست و نباید عکس العمل های هیجانی به این بحران نشان داده شود. آنها معتقدند در حال نزدیک شدن به پیک این بیماری در جهان هستیم و باید کمی صبر داشته باشیم تا این بیماری فروکش کند و زندگی مردم به روال عادی اش بازگردد.

در راستای کاهش قیمت سهام آمازون بسیاری نگران بودن که این کمپانی بزرگ که تعداد زیادی کارمند دارد، مجبور به تعدیل نیروهایش شود که جف بزوس در آخرین مصاحبه اش اعلام نموده که فعلا هیچ قصدی برای تعدیل نیروهایش ندارد و کارمندانش می توانند بدون هیچ نگرانی نبست به دستمزدشان به فعالیت خود ادامه بدهند.

بنر اخبار مدرسه کسب و کار آیا