tv

زبان بدن شما شخصیت شما را نشان می دهد

Your Body Language Reflects Your Personality

ایمی کادی در تدتاک این قسمت برای ما خواهد گفت که چگونه زبان بدن ما، شخصیت ما را نشان می دهد.

زبان بدن یک رفتار غیر کلامی برای شناخت و آگاهی از رفتار انسان ها می باشد. زبان بدن همانند زبان یک زبان اشاره بی صدا محسوب می شود. یعنی اینکه ما داریم یا ارتباط صحبت می کنیم و این یعنی داریم به واکنش طرف مقابل هم فکر می کنیم.

ایمی کادی استاد دانشکده بازرگانی هاروارد و روانشناس  آمریکایی است. او سال‌ها روی تأثیرات روانی رفتار غیرکلامی کار می‌کند. این سخنرانی او در برنامه تد‌تاک در سال ۲۰۱۲ توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد و تا به امروز، یکی از پر استقبال‌ترین سخنرانی‌ها در تاریخ این برنامه بوده است.

کادی از سوی مجله تایم به‌عنوان یکی از ۵۰ زنی که جهان را تغییر می‌دهند انتخاب‌ شده. علاوه‌بر این‌ها مجمع جهانی اقتصاد، امی کادی را به‌عنوان یک رهبر جوان جهانی معرفی کرده است.

در این ویدیو شما با چند مثال ساده از شخصیت های مهم و بررسی زبان بدن آنها در مراوده های سیاسی آشنا می شوید تا به اهمیت زبان بدن برای پی بردن به نیات و رفتار طرف مقابل آشنا شوید. ویدیو زبان بدن شما شخصیت شما را نشان می دهد یک دید کلی نسبت به اهمیت زبان بدن در موفقیت به خصوص در حوزه فروش و مذاکره به شما می‌دهد.

شخصیت شناسی از روی زبان بدن، یکی دیگر از روش های پی بردن به خصوصیات افراد چه در زمان مصاحبه های شغلی، چه در زمان فروش و مذاکره است. 

دانستن اینکه بتوانید از نوع نشستن فرد به شخصیت ذاتی و ژنتیکی او پی ببرید، یکی از مهارتهای فوق العاده در زبان بدن است. در این ویدیو قصد داریم به شما آموزش دهیم اگر پای شما هنگام نشستن صاف باشد، از هم جدا باشد، مچ پا ضربدری باشد یا انداختن پای چپ و راست روی هم چه اطلاعاتی از شخصیت شما را لو می دهد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا