اخبار

در چه سنی می توان میلیاردر شد؟

در چه سنی می توان میلیاردر شد؟

برخی از میلیاردرهای شناخته شده جهان اولین میلیارد دلار های خود را در سنین کم و بسیاری هم در سنین بالا کسب نموده اند. با توجه به پیشرفت های موجود در جهان و باز شدن راه های متعدد برای کسب درآمد شانس میلیاردر شدن هم بسیار افزایش یافته و فقط کافی است تا شما راه آن را پیدا کنید. این موضوع همچنین باعث گردیده تا سن میلیاردر شدن هم کاهش پیدا نموده و امروز شاهد تعداد بسیاری از جوانان هستیم که در سن کم به ثروتی هنگفت رسیده اند. اما آیا میلیاردر شدن سن و سال خاصی دارد یا به طور مثال باید تا یک سن صبر کنیم تا بتوانیم ثروتمند شویم؟ جواب خیر است. با ما در ادامه خبر ” در چه سنی می توان میلیاردر شد؟ ” با ما همراه باشید.

بسیاری از موفق ترین افراد حال حاضر جهان معتقد هستند که هیچ وقت برای رسیدن به آرزوها دیر و یا زود نیست و در هر سنی این امکان وجود دارد که شما بتوانید به موفقیت، ثروت و یا هر آنچه به دنبالش هستید، برسید. در ادامه مطلب سن چند نفر از مشهور ترین میلیاردرهای کنونی جهان را بررسی خواهیم نمود:

کایلی جنر

کایلی جنر که یک مدل شناخته شده و اینفلوئنسر مشهور اینستاگرام است در سن بیست و یک سالگی توانست به ثروتی معادل یک میلیارد دلار دست پیدا کند و لقب جوان ترین میلیاردر خود ساخته را ازان خود نمود.

کایلی جنر 22 ساله، 51 درصد سهام برند بوازم آرایش خود را به قیمت 600 میلیون دلار فروخت. کایلی جنر 22 ساله نیمی از سهام برندش را 600 میلیون دلار فروخت.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ، خالق فیس بوک در سن بیست و سه سالگی توانست از مرز یک میلیارد دلار ثروت عبور نموده و به یک میلیاردر تبدیل گردد.

مارک زاکربرگ

بیل گیتس

بیل گیتس که یکی از موفق ترین و تاثیر گزار ترین افراد در حوزه تکنولوژی است، در سن سی و یک سالگی موفق شد تا به یک میلیاردر تبدیل گردد.

بیل گیتس بنیان گذار ابر کمپانی مایکروسافت از راز موفقیت خود در راه اندازی کسب و کارش و پیشرفت آن پرده برداشت. یک قانون ساده موفقیت بیل گیتس

جف بزوس

جف بزوس خالق مایکروسافت که او هم یکی از موفق ترین افراد جهان است در سی و یک سالگی توانست به یک میلیاردر تبدیل شود.

بسیاری از مردم جهان رویای ثروتمند شدن دارند اما کمتر کسی است که دقیق بداند چطور می توان ثروتمند شد. شانس چه کسانی برای میلیاردر شدن بیشتر است؟

ایلان ماسک

ایلان ماسک خالق خودورهای تسلا و همین طور شرکت فضایی اسپس اکس در سن 41 سالگی توانست به یک میلیاردر تبدیل شود.

ایلان ماسک در توئیتر گفت که برای تسریع روند تحویل خودورهای تسلا، شب سال نو به کارخانه Tesla در کالیفرنیا رفته است. اضافه کاری ایلان ماسک در شب سال نو میلادی

وارن بافت

وارن بافت سرمایه گذار آمریکایی زمانی توانست به یک میلیارد دلار دست پیدا کند که پنجاه و شش سال داشت.

وارن بافت یکی از برترین و سر شناس ترین تاجران و سرمایه گذاران آمریکایی می باشد. در نیا 51 راز موفقیت از زبان وارن بافت وجود دارد.

اگر به سن افرادی که بالاتر ذکر شد بنگریم، مشاهده می کنیم که سن به هیچ وجه ملاکی برای موفقیت و ثروتمند شدن نیست و در هر سنی امکان این موضوع وجود دارد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام و ممنون از همراهی شما. در مرحله نگارش بیست و یک سال بود، همان زمان اصلاح شده بود. لطفا کش مرورگر خودتون را خالی کنید. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا