معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن


در کتاب تختخوابت را مرتب کن می خوانیم

این کتاب نوشته ویلیام اچ. مک ریون ژنرال مطرح آمریکایی است که در آن 10 درس مهم زندگی را که او در طول تمریناتی که در نیروی دریایی داشته فرا گرفته، به مخاطب آموزش می دهد. منتقدین بزرگ حوزه موفقیت معتقدند او در این کتاب مجموعه بزرگی از توصیه های کاربردی را در قالب نکات ریز به خواننده آموزش می دهد که می توانند زندگی او را دگرگون کنند.
همان طور که گفته شد این کتاب 10 فصل دارد که نویسنده در هر کدام از این فصل ها یکی از اصول تربیتی و رفتاری یگان های ویژه نیروی دریایی را به مخاطب آموزش می دهد. آنچه مخاطب طی این کتاب دریافت می کند، می تواند در زندگی روزمره اش باعث بهبود بسیار شده و در مرور زمان دنیای او را متحول کند. نویسنده در این کتاب نکات ریز و ساده ای را به عنوان رمز موفقیت به شما آموزش می دهد که شما تا کنون به آنها توجه نداشته اید و نمی دانستید آشنایی و به کار بستن آنها می تواند چه تاثیر بسزایی در زندگی شما داشته باشد.

بر همه ما واضح است که زندگی سخت است و گاهی هم طاقت فرسا می شود. اما آنچه مک ریون در این کتاب به مخاطب می گوید این است که گاهی با انجام کارهای ساده می توان به نتیجه ای دست یافت که تاثیر شگرفی بر زندگی افراد می گذارد. منظور نویسنده از انتخاب این نام برای این کتاب این است که گاهی یک کار ساده مانند مرتب کردن رختخواب می تواند به عنوان یک نیروی انگیزه دهنده برای داشتن روزی فوق العاده به شما انرژی بدهد. از همین کار کوچک شروع کنید و گام در مسیر متحول کردن زندگی خودتان بگذارید.


درباره نویسنده:

ویلیام اچ. مک ریون یک بازنشسته نیروی دریایی ارتش آمریکا و متولد 1955 است. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 1977 وارد ارتش شد. او دوران سختی را در نیروهای نظامی سپری نمود و توانست تجربیات بی نظیری کسب کند که زندگی او را به طرز عجیبی تحت تاثیر قرار داد. به همین دلیل او پس از بازنشستگی تصمیم گرفت تا آنچه در طول این سالها آموخته و هر آنچه زندگی اش را متحول نموده در قالب یک کتاب برای عموم عرضه کند تا همگان بتوانند از تجربیاتش در راستای ایجاد تحولات بنیادین در زندگی خودشان استفاده کنند.