تحریم های آمریکا روی فروش هواوی تاثیر نداشت

هواوی در سال 2019 علی رقم تحریم های سنگین آمریکا توانست فروش قابل توجهی بالغ بر 122 میلیارد دلار داشته باشد و نه تنها به رشد خود ادامه داد بلکه توانست رکوردی بی نظیر نیز بر جای بگذارد. اما مدیران این شرکت هشدار داده اند که سال پیش رو بسیار سال سخت و پر چالشی خواهد بود. در ادامه خبر ” تحریم های آمریکا روی فروش هواوی تاثیر نداشت “ با ما همراه باشید.

اریک ژو رئیس چرخشی کمپانی هواوی به مناسبت سال نوی میلادی و در جشنی که این شرکت ترتیب داده بود خطاب به کارمندان خود گفت که در آمد این ابر کمپانی چینی از مرز 122 میلیارد دلار در سال 2019 فراتر رفته که نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد را نشان می دهد.

آقای ژو اضافه نمود که کمپانی هواوی توانسته در سال 2019، تعداد 240 میلیون گوشی تلفن همراه را به فروش برساند که نسبت به فروش 206 میلیون عددی خود در سال 2018، 34 میلیون رشد را تجربه نموده است. این میزان رشد ایستادگی قوی آن ها در مقابل تحریم های آمریکا را نشان می دهد که بدین وسیله توانستند این تحریم ها را شکست بدهند.

ژو تاکید نموده که هواوی در حال مقابله ی تمام عیار با اقدامات خصمانه و طولانی مدت ایالات متحده آمریکاست و اضافه نموده که اگر این تحریم ها ادامه داشته باشد، شرایط برای فعالیت این شرکت سخت تر از گذشته خواهد شد.

منبع: Tech Crunch

موسسه کسب و کار آیا دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند.