معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو


در کتاب بهترین سال زندگی تو می خوانیم

این کتاب نوشته دارن هاردی است و او در این کتاب سیستمی را تعریف نموده که برای رسیدن به اهداف و موفقیت در تمام زمینه ها لازم است. دارن هاردی در این کتاب راهکارهای فوق العاده ارزشمند و عملی را به مخاطب آموزش می دهد تا او با به کار بستن آنها بتواند به هر آنچه عمری آرزو داشته در مدت بسیار کوتاهی دست پیدا کند.
همه افراد در زندگی خود اهداف متعددی دارند که همیشه برای نیل به آن در حال تلاش هستند. نویسنده در این کتاب قصد داشته این مطلب را که اگر به چیزی فکر کنید و واقعا آن را بخواهید، بر اساس قانون جذب قطعا می توانید به آن دست پیدا کنید. سیستمی که در این کتاب آموزش داده می شود، سیستمی است که شما با فراگیری و بکار بستن آن قابلیت مدیریت موفقیت را در خود ایجاد خواهید نمود. با استفاده از این سیستم شما قادر خواهید بود تا هر مانعی بر سر راه موفق شدنتان بوجود آمد کنار بزنید و به مسیر اصلی که به هدفتان منتهی می شود باز گردید.
سیستمی که دارن هاردی در این کتاب به آن می پردازد، سیستم برنامه، عمل و بررسی و بهبود است که دقیقا مانند یک قطب نما عمل می کند. این سیستم به شما کمک بزرگی می کند و به شما یاد می دهد تا چطور در هر شرایطی روبه جلو حرکت کنید و به هیچ وجه متوقف نشوید. با فراگیری این سیستم شما قادر خواهید بود زمانی که مشکلی پیش می آید برای رفع آن برنامه ریزی نموده، آن را به بهترین شکل مدیریت کنید و در نهایت آن را پشت سر بگذارید.


درباره نویسنده:

دارن هاردی یکی از برجسته ترین و مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی جهان است که سالهاست در این حوزه فعالیت داشته است. بسیاری او را ستاره موفقیت می نامند و معتقدند آنچه او آموزش می دهد می تواند زندگی هر کسی را متحول کند. او متولد 1371 در آمریکاست و علاقه ای به درس و دانشگاه هم نداشته است. او توانسته در 27 سالگی میلیاردر شود و هر آنچه برای رسیدن به این ثروت میلیاردی آموخته را در کتاب هایش به همه آموزش می دهد.