بدن 1.5 میلیون دلاری

لبران جیمز یکی از برترین و موفق ترین ورزشکاران حاضر در ورزش بسکتبال در سراسر جهان است. او همچنین به عنوان یکی از برترین ورزشکاران جهان نیز شناخته می شود که این موضوع به خاطر اخلاق حرفه ای و سبک زندگی اش است. بسیاری او را به عنوان یکی از 3 بازیکن برتر تاریخ بسکتبال جهان می شناسند و به علت افتخار آفرینی های بی شمارش به وی لقب بزرگترین بسکتبالیست تمام دوران را داده اند. در ادامه خبر ” بدن 1.5 میلیون دلاری “ با موسسه کسب و کار آیا همراه باشید.

لبران جیمز افتخارات بسیاری را در تاریخ فعالیتش کسب نموده کسب نموده که از مهم ترین آن ها می توان به قهرمانی NBA، عنوان برترین بازیکن سال، برترین بازیکن لیگ NBA، امتیازآور ترین بازیکن NBA و مدال طلای المپیک اشاره نمود. به تازگی BUSINESS INSIDER خبری را منتشر نموده که در آن اشاره نموده لبران جیمز برای روی فرم نگه داشتن بدن خود سالیانه 1.5 میلیون دلار خرج می کند که در نوع خود رکوردی شگفت انگیز محسوب می گردد.

لبران جیمز در سن 33 سالگی و در پانزدهمین فصل ورزشی اش توانسته هر 82 بازی لیگ را بازی نموده است . بدن 1.5 میلیون دلاری از لبران جیمز

لبران جیمز در سن 33 سالگی و در پانزدهمین فصل ورزشی اش در NBA رکوردی دیگر به جای گذاشته است. او در فصل اخیر NBA توانسته هر 82 بازی لیگ را بازی کند و پس از پایان لیگ هم 22 بازی در پلی آف انجام داده است. با توجه به این آمار جیمز نیازمند یک بدن قوی و آماده است که به تازگی فاش گردیده هزینه آماده نگه داشتن بدن وی 1.5 میلیون دلار است.

جیمز یکی از آماده ترین افراد لیگ NBA از لحاظ بدنی و فیزیکی است اما این آمادگی جسمانی به صورت طبیعی حاصل نگردیده است. او اعلام نموده که سالیانه حدود 1.5 میلیون دلار فقط صرف فعالیت های ورزشی، مربی بدنسازی، ماساژ، درمانگر، آشپز، خرید وسایل، تغذیه و موارد دیگر می کند تا بتواند همیشه آماده بوده و بتواند در هر زمان و مکانی بازی کند.

با در نظر گرفتن این هزینه می توان دریافت چرا او قصد ندارد موفقیت هایش را به این زودی ها کاهش دهد.

منبع: businessinsider