ارزش بیت کوین به بالاترین حد در 2 ماه اخیر رسید

با به پایان رسیدن سال 2019 میلادی و آغاز سال 2020، ارزش بیت کوین مجددا شروع به رشد نموده و توانسته رکوردی را نسبت به 2 ماه قبل به ثبت برساند به طوری که در آخرین برآورد، ارزش هر بیت کوین به 8.764 دلار رسیده است. در ادامه خبر ” ارزش بیت کوین به بالاترین حد در 2 ماه اخیر رسید “ با ما همراه باشید.

ارزش بیت کوین در ساعت های اخیر به به بالاترین عدد نسبت به 2 ماهه گذشته رسیده است. همان طور که گقته شد ارزش این پول رمز گذاری شده به 8.764 دلار رسیده که رشد بالایی را تجربه نموده زیرا در 3 ژانویه 2020 میلادی ارزش این رمز ارز به 6.852 کاهش یافته بود. آمار ها نشان می دهد ارزش بیت کوین در 2 ماهه گذشته بالغ بر 21 درصد رشد داشته است. یکی دیگر از رمز ارز ها یعنی اتریوم هم رشد خوبی داشته و به میزان 20 درصد در 2 ماهه رشد داشته است.

دسامبر 2017 بود که بیت کوین به بالاترین ارزش خود یعنی 20.000 دلار رسید و همه را شگفت زده نمود. اما پس از گذشت یک سال و در دسامبر 2018 ارزش این پول رمز گذاری شده به کمتر از 3.000 دلار کاهش یافت که افت وحشتناکی محسوب می گردد. سال 2019 سال خوبی برای بیت کوین بود و این رمز ارز بیشترین رشد را تجربه نمود و با آغاز سال 2020 میلادی هم این رشد هم چنان ادامه پیدا کرده است.

کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند با کاهش تولید و اضافه شدن بیت کوین های جدید به بازار، بیت کوین هم چنان رشد کرده و به عدد قابل توجهی برسد. افزایش نسبی قیمت بیت کوین سیگنالی برای سرمایه گذاران خرد است تا دوباره به سمت این بازار رفته و تقاضا را افزایش دهند. اگر تقاضا افزایش یابد، قطعا شاهد افزایش قیمت هم خواهیم بود.

بزرگان دنیای اقتصاد معتقد هستند که با توجه به چشم انداز بازار، ارزش بیت کوین به رقمی معادل 15 تا 16 هزار دلار خواهد رسید که این بازار را به یکی از بهترین بازار ها برای سرمایه گذاری بدل می کند.