کایلی جنر 22 ساله نیمی از سهام برندش را 600 میلیون دلار فروخت

روز دوشنبه گذشته، کایلی جنر 51 درصد از سهام شرکت آرایشی بهداشتی و محصولات پوستی خود را به قیمت 600 میلیون دلار فروخت. شرکتی که ارزش کلی اش به 1.2 میلیارد دلار می رسد. شرکت coty که در حوزه آرایشی بهداشتی فعال است این سهام را از کایلی جنر خرید و به دلیل خرید 51 درصد سهام، صاحب آن گردید. خیلی ها معتقدند او یک میلیاردر خود ساخته است اما خیلی ها اعتقاد دارند او خود ساخته نیست و به واسطه خانواده اش به این ثروت هنگفت دست یافته است. در ادامه مطلب “کایلی جنر نیمی از سهام برندش را 600 میلیون دلار فروخت” با ما همراه باشید.

اگر این موضوع را کنار بگذاریم، کسی نمی تواند منکر این موضوع شود که او اکنون یک انسان موفق است و اینکه او و خانواده اش در نوع لباس پوشیدن یا خرید لباس و محصولات آرایشی مردم جهان، تاثیرگذاری بسیاری داشته و دارند، بر هیچ کس پوشیده نیست. فروش سهام شرکت کایلی جنر می تواند در زندگی بسیاری حائز اهمیت باشد و پیامدهای بسیاری در پی داشته باشد. شاید هم در آینده، بسیاری درباره این فروش و اینکه آیا هوشمندانه است یا خیر، نظرات متعددی بدهند. بسیاری از صاحب نظران درباره این فروش سهام نظر داده اند که در ادامه به تعدادی از این نظرات خواهیم پرداخت:

ونسا فرایدمن، مسئول بخش مد نیویورک تایمز می گوید:

این فروش سهام یک معامله ی بزرگ است زیرا نه تنها کایلی را ،بر اساس بغضی آمارها، به اولین میلیاردر خانواده کارداشیان – جنر تبدیل می کند، بلکه او را به عضوی تاثیرگذار از خانواده قدیمی مد و فشن تبدیل می سازد. این خرید و فروش سهام که بین کایلی و برند کوتی انجام گرفته می تواند خیلی موفقیت آمیز باشد یا در بدترین حالت پایان این برند را رقم بزند.

جسیکا تستا خبرنگار بین المللی BuzzFeed نیز می گوید:

به نظر من تازه این اول کار است و اصلا انتهای کار این برند نیست. چیزی که خیلی ها بر آن معتقد هستند. خانواده کارداشیان – جنر یا واضح تر بگوییم، کریس جنر مادر کایلی، سخت کار و تلاش نموده اند تا کایلی را به عنوان یک کارفرما جا بیندازند. به نظر من فروش این سهام به کوتی، تصویر خانواده جنر را بیش از پیش استحکام می بخشد. در ماه جولای شاهد بودیم که فروش برند لوازم آرایشی کایلی در حال کاهش بود و برند، مشتری وفادار جذب نمی کرد. حال وقت آن فرا رسیده است که کایلی کار را به یک شریک با سابقه بین المللی بسپرد و زمانش را صرف موضوع دیگری بنماید.