کارکنان کدام شرکت ها شادتر هستند؟

در تمامی نقاط جهان کمپانی ها، سازمانها و مجموعه‌های متعددی وجود دارند که در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند. کارکنان بسیاری نیز در این شرکت‌ها در سمت‌های متنوعی شاغل بوده و به هر نحو در این مجموعه‌ها کار می‌کنند. همیشه در همه‌ی سازمان‌ها عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی وجود دارند که این رضایت یا عدم رضایت دلایل متعددی نیز دارد.

دلایلی مانند شخصیت خود افراد و نه محیط کار، مشکلات مالی، مشکلات موجود در خود سازمان و یا مشکلات بین کارکنان. حتی روش مدیریت سازمان DQ بنابراین تعدادی راضی و تعدادی هم ناراضی هستند که نسبت این افراد به یکدیگر در بعضی سازمان‌ها بالاتر است. محققان چندین شرکت نامی و برتر را در جهان مورد بررسی قرار داده و دست یافته‌اند که کدام شرکت‌ها کارکنان شادتری نسبت به رقبا دارند. در ادامه خبر ” کارکنان کدام شرکت ها شادتر هستند؟ “ با ما همراه باشید.

شرکت‌های دارای کارمندان شاد در دنیا 2019 :

محققان شبکه حرفه ای بلایند، از میان 3 میلیون کاربر خود، نمونه ای 10 هزار عددی جدا نموده و میزان رضایت آن‌ها را از فعالیت در محل اشتغال خود، را مورد بررسی قرار داده‌اند. پس از این بررسی نتیجه‌ای که حاصل گردید این بود که 86 درصد از کارکنان کمپانی پخش آنلاین فیلم و سریال Netflix اعلام نمودند که در طول زمان حضور خود در محل کار شاد و خوشحال هستند و عزت نفس بالایی دارند.

نتایج بررسی شبکه بلایند نشان می‌دهد درصد کارکنان راضی، شاد و خوشحال نتفلیکس از سایر رقبا از جمله کمپانی بلومبرگ بالاتر یوده است.

 

  • لیست شرکت‌های دارای کارکنان شاد

این بررسی که پس از پایان یافتن سال 2019 میلادی صورت گرفت، شرکت هایی که شادترین کارکنان را دارند به شرح زیر رتبه بندی نموده است:

  1. نتفلیکس
  2. بلومبرگ
  3. سرویس‌نئو
  4. گوگل
  5. تسلا
  6. پی پل
  7. پین‌ترست
  8. فیس‌بوک
  9. لیفت
  10. لینکدین

شبکه‌ی بلایند با استفاده از اپلیکیشن خود فضای گفتگوی حرفه ای میان متخصصان فرهنگ سازمانی و کارکنان شرکت‌های مختلف ایجاد نموده است که هدف آن بهبود شرایط فعالیت شغلی در شرکت‌ها است.