ویکتوریا سیکرت ورشکست شد

در حالی که سال 2019 سالی سخت برای بسیاری از کمپانی های بزرگ بود و آن ها را درگیر مشکلات مالی فراوانی نمود، تعداد بسیاری نیز حرکتی رو به جلو  داشته و سود های هنگفتی را تجربه نمودند. به تازگی CNN گزارشی منتشر نموده که در آن خبر از مشکلات مالی فراوان برند ویکتوریا سیکرت که در حوزه لوازم آرایشی و لباس زیر بانوان فعالیت می کند، داده است. در این گزارش آمده است که کمپانی ویکتوریا سیکرت در آستانه ور شکستگی قرار گرفته و مذاکراتی برای فروش سهام آن صورت گرفته تا این کمپانی به این وسیله بتواند مشکلات شدید مالی خود را برطرف نماید. در ادامه مطلب ” ویکتوریا سیکرت ورشکست شد “ با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

Victoria’s Secret که تحت تملک L Brands قرار دارد به تازگی اعلام نموده است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و قصد دارد برای رفع مشکلات اقتصادی تشکیلاتش بیش از نیمی از سهامش را به مبلغ 525 میلیون دلار به فروش برساند. طبق مذاکراتی که انجام گردیده است شرکت خصوصی Sycamore قصد دارد تا 55 درصد سهام ویکتوریا سیکرت را به مبلغی که پیش تر اعلام شد خریداری نموده و بدین ترتیب کنترل این کمپانی تولید کننده لباس زیر بانوان را بر عهده بگیرد.

طبق این قرارداد Leslie Wexner که یک میلیاردر 82 ساله است و سال هاست یه عنوان مدیر ویکتوریا سیکرت فعالیت می کند، باید این سمت را ترک نموده و به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت نماید. او در مصاحبه ای که درباره این جا به جایی انجام داده، اعلام نمود:

خصوصی شدن شرکت Victoria’s Secret می تواند برای ماهیت این کمپانی مفید بوده و این شرکت را به روز های اوج سودآوری و رشد خود باز گرداند. او اضافه نموده است شرکت Sycamore به دلیل سابقه بسیار خوبی که در حوزه خرده فروشی دارد می تواند چشم اندازی تازه تر و تمرکز قوی تری را برای این کسب و کار به ارمغان بیاورد.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis