معرفی کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز


در کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز می خوانیم

این کتاب که اثری بی نظیر از آنتونی رابینز است، انقلابی در حوزه تفکر محسوب می گردد. قدرت نامحدود به مخاطبین خود می آموزد چگونه حس رقابت نسبت به بهترین ها را در خود زنده نگه دارند، اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و به استقلال مادی و معنوی برسند. هدف آنتونی رابینز از نگارش این کتاب فوق العاده نشان دادن قدرت بی نظیر و بدون انتهای انسان بوده است. قدرتی که تونی آن را ضامن موفقیت همه انسان ها می داند.
بسیاری معتقدند که کتاب قدرت نامحدود مانند دانشگاهی است که به شما مراحل موفقیت را تک به تک نشان می دهد و دانشی یه شما اعطا می کند که با استفاده از آن می توانید خودتان را به بهترین شکل شناخته و به نقاط قوت خود پی ببرید. آنتونی در بخش های مختلف این کتاب به مخاطب یادآور می شود که انسان تبدیل به چیزی می شود که به آن باور دارد.
او همچنین به مخاطب می آموزد تا برای رسیدن به موفقیت باید ذهن خود را تغییر دهد و در طرز تفکر خود تغییرات بزرگی ایجاد کند. رابینز معتقد است که اکنون در هر وضعیتی که قرار داریم نتیجه رفتارهایی است که از گذشته تا کنون داشته ایم و اگر می خواهیم آن را تغییر دهیم باید در طرز فکر خود انقلابی ایجاد کنیم. وی در ادامه مطالب منحصر به فرد این کتاب به شما می آموزد تا علاوه بر اینکه هدف درستی برای خود در نظر می گیرید باید بتوانید برای رسیدن به آن هدف مسیر خودتان را بسازید.


درباره نویسنده:

آنتونی رابینز یکی از برترین، صاحب نظر ترین، موفق ترین و قوی ترین سخنرانان، نویسندگان و مربیان آمریکایی حوزه موفقیت در جهان است. او هم اکنون 60 سال دارد و هر ساله دوره های متعددی در سراسر جهان برگزار می کند. او یکی از شاخص ترین سخنرانان انگیزشی جهان نیز می باشد و افراد بسیاری او را الگوی خود در راه رسیدن به موفقیت و ثروت قرار داده اند.