ویروس کرونا از زمان پیدایش تا کنون زندگی میلیارد ها نفر را در جای جای این کره خاکی به خطر انداخته و صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد جهانی و بازار های بورس در سراسر دنیا وارد نموده است. این صدمات تا حدی خطرناک هستند که دولت ها را وا داشته اند تا به اقدامات مختلف برای حمایت از کسب و کارهایی که از این شیوع این ویروس آسیب جدی دیده اند، دست بزنند. در این بین یکی از مواردی که توانسته بود کمتر تحت تاثیر قرار بگیرد بیت کوین بود که آن هم از گزند این اتفاقات در امان نماند و در 48 ساعت گذشته حدود 50 درصد ارزش خود را از دست داد. در ادامه مطلب سقوط وحشتناک ارزش بیت کوین با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

با به پایان رسیدن سال 2019 میلادی و آغاز سال 2020، ارزش بیت کوین مجددا شروع به رشد نموده است. ارزش بیت کوین به بالاترین حد در 2 ماه اخیر رسید

بیت کوین که در سال 2019 رشد بسیار خوبی را کسب نموده و جز بهترین سرمایه گذاری ها شناخته می شد، در هفته ای که گذشت دوبار سقوط ارزش را تجربه نمود که بار اول حدود 29 درصد ارزش خود را از دست داده و از 7650 دلار به 5500 دلار رسید. اما این پایان کار نبود و باز هم این سقوط ارزش ادامه پیدا نمود. این بار حدود 24 درصد از ارزش بیت کوین کاسته شد و ارزش آن به 4679 دلار سقوط کرد.

این تغییرات قیمت دقیقا به معنی نابودی همه دستاورد های بیت کوین در سال 2019 است چرا که فقط در یک ماه گذشته ارزش این رمز ارز تا 58 درصد سقوط داشته که برای افرادی که بیت کوین خریداری نموده اند، خبر وحشتناکی است. بالاترین ارزش بیت کوین در سال 2019 میلادی، 10500 دلار بود که با اتفاقاتی که از چند ماه پیش آغاز شد، شروع به افت نمود و هم اکنون به 4679 دلار رسیده است.

برترین تحلیل گران حوزه بیت کوین معتقد هستند با توجه به اتفاقات بازار و بررسی نمودار های مختلف به این نتیجه رسیده اند که بیت کوین تا یکی دو ماه دیگر افزایش چشم گیری را تجربه خواهد کرد.

داده های بدست آمده از وب سایت coin 360 همچنین نمایان گر این موضوع است که در هفته گذشته و تنها در یک روز حجم معاملات بازار بیت کوین 48.3 میلیارد دلار سقوط داشته و از 137.8 میلیارد دلار به 89.5 میلیارد دلار رسیده که سنگین ترین سقوط ارزش از سال 2013 تا کنون است.

بنر اخبار مدرسه کسب و کار آیا