معرفی کتاب دیوانگان ثروت ساز


در کتاب دیوانگان ثروت ساز می خوانیم

این کتاب که اثر دارن هاردی است به خواننده کمک می کند تا از ورود به دنیای کارآفرینی نترسد و برای ورود به این دنیا درنگ نکند. او در این کتاب از سختی های زندگی و فراز و فرودهایی که برای رسیدن به موفقیت پیش روی شما قرار می دهد صحبت می کند. دارن از تجربه شکست های خود برای شما سخن می گوید تا شما بتوانید از تجربه او استفاده نموده و همان اشتباهات را مرتکب نشوید.
نویسنده کارآفرین شدن را مانند سوار شدن بر قطار وحشت شهربازی می داند که در کنار این که حس شیرین ریسک را در شما زنده می کند، فراز و فرودهایی نیز دارد که بالا و پایین های دنیای کسب و کار را برای شما تداعی می کند. او معتقد است استعداد کارآفرینی در همه ما وجود دارد و ما با به کار بستن اصول آن می توانیم از سواری قطار وحشت لذت ببریم. دارن معتقد است که آنچه در این کتاب نوشته انگیزه لازم و همین طور قدرت کافی را به خواننده می دهد تا بتواند با اعتماد به نفس بالا وارد این دنیای هیجان انگیز گردد.
این کتاب مجموعه ای از توصیه ها را به خواننده ارائه می دهد که برای حرکت در مسیر صحیح کارآفرینی نیاز همه است. دارن هاردی به شما می آموزد چطور در مورد دلیل انجام کار و نحوه انجام دادن آن علاقه لازم را به خرج دهید و سپس درباره قوانین طلایی موفقیت در کسب و کار سخن می گوید. او به شما آموزش می دهد تا بدانید به دنبال چه هستید و مردم چه می خواهند تا با ارتباط دادن این دو به یکدیگر بتوانید به انچه می خواهید برسید.
دارن در انتهای هر فصل تمرینات مختلفی به مخاطب می دهد تا بتواند هر آنچه فرا گرفته را به کار ببندد. او در بخشی از این کتاب می گوید: من به شما اعتقاد دارم. من دارن هاردی به این موضوع باور دارم که شما می توانید. این که شما اکنون در حال مطالعه این کتاب هستید، اتفاقی نیست. این کلمات دقیقا برای شما نوشته شده اند.


درباره نویسنده:

دارن هاردی یکی از برجسته ترین و مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی جهان است که سالهاست در این حوزه فعالیت داشته است. بسیاری او را ستاره موفقیت می نامند و معتقدند آنچه او آموزش می دهد می تواند زندگی هر کسی را متحول کند. او متولد 1371 در آمریکاست و علاقه ای به درس و دانشگاه هم نداشته است. او توانسته در 27 سالگی میلیاردر شود و هر آنچه برای رسیدن به این ثروت میلیاردی آموخته را در کتاب هایش به همه آموزش می دهد.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis