معرفی کتاب درنگ نکن انجامش بده


در کتاب درنگ نکن انجامش بده می خوانیم

این کتاب نوشته ریچارد برانسون است و او که یکی از موفق ترین افراد حال حاضر جهان و یک کارآفرین ثروتمند است هر آنچه در طی این سالها آموخته است را به صورت درس های متنوعی در این کتاب به مخاطب آموزش می دهد. درس هایی که هدف بسیاری از افرادی است که این کتاب را مطالعه می کنند و به دنبال رسیدن به اهدف خود و موفقیت در این راه هستند. ریچارد برانسون معتقد است اهداف انسان ها هر چقدر هم که مخصوص به خودشان باشد اما باز هم منحصر به فرد نیستند و به همین دلیل او ایمان دارد که برای رسیدن به مقاصد بزرگ باید از تجربیات بزرگان استفاده نمود.
کتاب درنگ نکن انجامش بده کتاب عجیب و غریبی نیست و بسیار مختصر و مفید نوشته شده است. ریچارد در این کتاب راه های پیچیده و سختی را به مخاطب نشان نمی دهد. این کتاب نکات ریز و مهمی که شما دقیقا به دنبالش هستید را به شما نشان می دهد و هر آنچه نیاز دارید را به صورت نکته به نکته و ریز در اختیار شما قرار می دهد. این کتاب دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید، به زبان ساده و بسیار کاربردی.
آنچه این کتاب را از سایر کتاب های این حوزه متمایز می کند این است که به محض اینکه این کتاب را در دست بگیرید آغاز می شود و شما که آماده اید تا زندگی خود را تغییر دهید و راه درست را در پیش بگیرید، این کتاب از همان ابتدا در این موضوع به کمک شما می آید. توصیه ما به شما این است که یک قلم و کاغذ بردارید و شروع به نکته برداری از مطالبی کنید که ریچارد در این کتاب به شما آموزش می دهد.
آنچه این کتاب به شما می آموزد این است که شما نباید زمان را هدر بدهید و باید سریعا دست به کار شوید. شما باید جسور باشید و از هیچ چیز نترسید. شما باید روی پای خود بایستید و هر لحظه خودتان را به چالش بکشید تا بتوانید در مسیر موفقیت قرار گرفته و به سمت هدفتان حرکت کنید.


درباره نویسنده:

ریچارد برانسون یک کارآفرین و سرمایه دار بزرگ انکلیسی است و به واسطه تاسیس گروه شرکت های ویرجین به شهرت جهانی رسیده است. او یکی از موفق ترین افراد حال حاضر جهان است که ریاست بیش از 400 شرکت را بر عهده دارد و همه او را به عنوان یک الگوی موفقیت می شناسند. او در سن 16 سالگی در یک مجله کار می کرد و رویای ثروتمند شدن را در سر می پروراند. او اکنون به نقطه ای رسیده که در یک جزیره شخصی زندگی می کند و همیشه در میان لیست ثروتمندترین افراد جهان جایگاه خوبی را از آن خود نموده است. او در سال 2012 بیش از 5 میلیارد دلار ثروت داشته است که نشان از موفقیت بالای او در کسب و کارش بوده است.