درآمد فراتر از انتظار مایکروسافت با ساتیا نادلا

مایکروسافت در آخرین کنفرانس مطبوعاتی که در ماه فوریه 2020 برگزار نمود، اعلام نمود که درآمد و سودی که در 3 ماهه آخر سال 2019 داشته بسیار فراتر از توقعات و پیش بینی ها بوده است. این کمپانی اعلام نموده است که توانسته پیش بینی تحلیل گران را شکست داده و بیش از 3 درصد بالاتر از آمارهای آنها سود داشته است. کمپانی موفق مایکروسافت با مدیر عامل جدید خود ساتیا نادلا توانسته رکورد شکنی های بسیاری داشته و به بالاترین سود تاریخ خود دست یابد. در ادامه خبر ” درآمد فراتر از انتظار مایکروسافت با ساتیا نادلا “ با ما همراه باشید.

ساتیا نادلا در آخرین مصاحبه ای که داشته است اعلام نموده که ما در حال نوآوری در تمام حوزه های تکنولوژی هستیم که برای مشتریانمان اهمیت بسزایی دارد.

درآمد مایکروسافت در سال2019 میلادی و در سه ماهه آخر سال رشدی بالغ بر 14 درصد را نسبت به سال گذشته خود تجربه نموده است که همه را شگفت زده نموده است. سود خالص مایکروسافت هم نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر 36 درصدی داشته و به عدد 11.6 میلیارد دلار رسیده است. مایکروسافت این رکورد شکنی ها را مدیون کسب و کار ابری خود که Microsoft’s cloud business نام دارد، می باشد.

سخنگوی کمپانی مایکروسافت اعلام نموده است که رشد در کسب و کار و تجارت ابری و سپس رقابت با سرویس وب آمازون از اصلی ترین اهداف این شرکت در ماه های آینده است. او افزود ما در مایکروسافت هم اکنون به نقطه اشباع رسیده ایم و به دنبال اینکه چه کسی سهم بیشتری از بازار را می گیرد نیستیم، بلکه به دنبال این هستیم که چه کسی می تواند موارد بیشتری برای استفاده ایجاد کند.

بخش بهره وری و فرآیند های تجاری مایکروسافت به خاطر نرم افزارهای Office 365 و Dynamics 365 توانسته در سه ماهه پایانی سال جاری افزایش درآمدی معادل 17 درصد را تجربه نماید. با این عدد مایکروسافت پیشرفتی عالی را تجربه نموده و توانسته در رقابت با Oracle و Salesforce گامی به سمت جلو بردارد.