حقوق تیم کوک در اپل چقدر است؟

پس از فوت استیو جابز، تیم کوک جایگزین او در سمت مدیر عاملی اپل شد. تیم کوک در این سمت موفقیت های بسیاری کسب نموده و توانسته در سال گذشته میلادی ارزش سهام اپل را تا 80 درصد افزایش دهد. حال شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که درآمد او به عنوان مدیر عامل اپل چقدر است؟ در ادامه خبر ” حقوق تیم کوک در اپل چقدر است؟ ” با ما همراه باشید.

بر اساس اعلام شرکت اپل، حقوق سالیانه تیم کوک از فعالیت در شرکت اپل، برابر با 3 میلیون دلار است. به عبارت دیگر او در ماه حدود 250 هزار دلار دستمزد دریافت می کند که برای مدیر عامل بزرگ ترین و برترین شرکت حوزه تکنولوژی در جهان باور نکردنی است. تیم کوک که مدیر اجرایی کمپانی اپل است در سال 2019 حدود 6000 سهم خود از این کمپانی را به یک خیریه بخشیده است که نزدیک به 2 میلیون دلار ارزش دارد. او با انجام این کار نشان داد که راه استیو جابز را ادامه می دهد و فقط به دنبال کسب درآمد برای خود نیست و اولویت های او فراتر از مسائل مالی هستند.

بر اساس گزارشی که موسسه filling منتشر نموده، اپل در سال 2019 نیز به طور جداگانه مقداری از درآمد خود را به موسسات خیریه اختصاص داده و اعلام نموده که موسسه فیلینگ وکیل شرکت اپل در زمینه امور خیریه می باشد.

اپل اعلام نموده که دستمزدی که کوک از این شرکت دریافت میکند بالغ بر 3 میلیون دلار در سال است در حالی که بسیاری دیگر از مدیران شرکت حدود 1.5 میلیون دلار دریافت می کنند. البته درآمد کلی تیم کوک از اپل با احتساب همه سهامی که او از اپل در اختیار دارد، به 125 میلیون دلار می رسد.

منبع: Apple.com

موسسه کسب و کار آیا دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند.