آمازون 1 میلیون نفر استخدام می کند

مدیر عامل کمپانی موفق Amazon، جف بزوس به تازگی از یک پروژه جدید پرده برداری نموده که خبر بسیار بزرگی برای کشور هند است. او در آخرین مصاحبه خود اعلام نموده که می خواهد در آینده نزدیک یک میلیون شغل در هند ایجاد کند که می تواند خبر بسیار جذابی برای اقتصاد این کشور و همین طور مردم هند باشد. او در ادامه اضافه نموده است که این یک میلیون شغل طی یک برنامه 5 ساله سرمایه گذاری مداوم در نقاط مختلف هند ایجاد خواهد گردید. در ادامه خبر ” آمازون 1 میلیون نفر استخدام می کند “ با ما همراه باشید.

جف بزوس در بیانیه خود اضافه نموده است که این شغل ها بصورت مستقیم و غیر مستقیم در هند ایجاد خواهند گردید و اضافه بر 700 هزار شغلی است که در 6 سال گذشته توسط آمازون در این کشور ایجاد گردیده است. آمازون در حال سرمایه گذاری بر روی شبکه های فناوری و لجستیک خود است و می گوید موقعیت های جدید موقعیت های شغلی بسیاری از جمله مهندسی IT، محاسبات ابری، خرده فروشی و ساخت را در بر می گیرد.

این بیانیه مهم دقیقا چند روز پس از سفر جف بزوس به هند صورت گرفت که او در آن سفر یک تصمیم بزرگ نیز اتخاذ نمود و اعلام کرد که تا سال 2025 مبلغ یک میلیارد دلار برای کمک به 10 میلیون شغل کوچک و متوسط ​​که مرتبط با حوزه کسب و کار آنلاین در سراسر هند است، اختصاص خواهد داد.

او در بیانیه خود اعلام نمود که مشارکت کارکنان و همین طور خلاقیت خارق العاده ای که در مشاغل کوچک در هند مشاهده نموده او را بر این داشته تا این سرمایه گذاری بزرگ را انجام دهد.

آمازون همچنین در کنفرانسی جداگانه اظهار داشته که از سال 2014 تعداد پایه افراد مرتبط با این کمپانی را تا 4 برابر افزایش داده و سال گذشته هم پردیس بین المللی تکنولوژی خود را در شهر حیدر آباد تاسیس نموده که بزرگترین ساختمان این شرکت در سراسر جهان است و 15000 نفر در آن مشغول به کار هستند. این کمپانی اما از ارائه جزئیات استخدام های این شرکت و زمان این امر خودداری نموده است.